"Gazeta Wyborcza" z "Encykopedią Zwierząt Świata"
Dzisiaj wraz z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) ukazał się pierwszy tom "Encyklopedii Zwierząt Świata".
Nowa seria ”Gazety Wyborczej” składa się z sześciu ilustrowanych książek prezentujących różne gatunki zwierząt i ukazywać się będzie w poniedziałki. Cena gazety wraz z książką to 6,99 zł (samej gazety - 1,80 zł). Encyklopedię promować będą reklamy w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), radiu (m.in. Radio Zet) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kreację kampanii odpowiada Jasieński & Stadnicki Advertising, media kupił dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnienie płatne razem ”Gazety Wyborczej” wyniosło w styczniu tego roku 398 681 egz. (dane ZKDP).(MG, 23.03.2009)










