”Wprost” uruchamia serwis o kryzysie dla przedsiębiorców
23.03.2009, 08:22
Wydawca tygodnika ”Wprost” (AWR ”Wprost”) uruchomił serwis finansowy dla przedsiębiorców ”Płynność finansowa w czasach kryzysu”.
Serwis funkcjonujący pod adresem wprost.pl/kryzys ma formę poradnika zawierającego informacje o pogłębiającym się spowolnieniu gospodarczym i o sposobach walki z tym zjawiskiem. AWR ”Wprost” współpracuje przy jego tworzeniu z firmą Bibby Finacial Services, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze należności. Jej klientami są firmy należące do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Działania w ramach serwisu ”Wprost” są kontynuacją kampanii reklamowej skierowanej do tego sektora. Jest ona realizowana w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Gazeta Prawna”) oraz Internecie (m.in. Google, serwisy gazet ogólnopolskich, portale branżowe itp.). Kampanię w mediach zaplanował i kupił dom mediowy MediaContacts, kreację przygotowała agencja Pompidou, kampanią opiekowała się agencja Main Message.(AW, 23.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










