Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wprost” uruchamia serwis o kryzysie dla przedsiębiorców

Wydawca tygodnika ”Wprost” (AWR ”Wprost”) uruchomił serwis finansowy dla przedsiębiorców ”Płynność finansowa w czasach kryzysu”.

Serwis funkcjonujący pod adresem wprost.pl/kryzys ma formę poradnika zawierającego informacje o pogłębiającym się spowolnieniu gospodarczym i o sposobach walki z tym zjawiskiem. AWR ”Wprost” współpracuje przy jego tworzeniu z firmą Bibby Finacial Services, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze należności. Jej klientami są firmy należące do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Działania w ramach serwisu ”Wprost” są kontynuacją kampanii reklamowej skierowanej do tego sektora. Jest ona realizowana w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Gazeta Prawna”) oraz Internecie (m.in. Google, serwisy gazet ogólnopolskich, portale branżowe itp.). Kampanię w mediach zaplanował i kupił dom mediowy MediaContacts, kreację przygotowała agencja Pompidou, kampanią opiekowała się agencja Main Message.

(AW, 23.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.