Dział: PRASA

Dodano: Marzec 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Time Inc. tworzy eksperymentalny magazyn

Wydawnictwo Time Inc. stworzyło eksperymentalny dwutygodnik – jego treść będzie za każdym razem uzależniona od wyborów dokonanych przez czytelników.

Tytuł – nazwany ”Mine” – będzie się składać z przedruków z wydawanych również przez Time Inc. czasopism ”Time”, ”Sports Illustrated”, ”Food & Wine”, ”Real Simple”, ”Money”, ”In Style”, ”Golf” i ”Travel & Leisure”. Dla pierwszych 31 tys. osób, które za pośrednictwem witryny Timeinc.com/mine zgłoszą chęć otrzymywania go pocztą, ”Mine” będzie dostępny za darmo. Co dwa tygodnie każdy z czytelników zostanie poproszony o wybranie z oferty wymienionych czasopism pięciu artykułów, które chciałby przeczytać w kolejnym numerze tytułu. Wyłącznym partnerem reklamowym ”Mine” został koncern Toyota Motor Corp.

(ATS, 21.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.