Time Inc. tworzy eksperymentalny magazyn
21.03.2009, 11:52
Wydawnictwo Time Inc. stworzyło eksperymentalny dwutygodnik – jego treść będzie za każdym razem uzależniona od wyborów dokonanych przez czytelników.
Tytuł – nazwany ”Mine” – będzie się składać z przedruków z wydawanych również przez Time Inc. czasopism ”Time”, ”Sports Illustrated”, ”Food & Wine”, ”Real Simple”, ”Money”, ”In Style”, ”Golf” i ”Travel & Leisure”. Dla pierwszych 31 tys. osób, które za pośrednictwem witryny Timeinc.com/mine zgłoszą chęć otrzymywania go pocztą, ”Mine” będzie dostępny za darmo. Co dwa tygodnie każdy z czytelników zostanie poproszony o wybranie z oferty wymienionych czasopism pięciu artykułów, które chciałby przeczytać w kolejnym numerze tytułu. Wyłącznym partnerem reklamowym ”Mine” został koncern Toyota Motor Corp.(ATS, 21.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










