Agencja Grey Matters połączyła się z AirAgency
19.03.2009, 08:19
Agencja reklamowa AirAgency (dawna Focus Advertising) połączyła się z agencją marketingu zintegrowanego Grey Matters.
Negocjacje w sprawie połączenia trwały od czerwca ub.r. Powstała w ten sposób firma będzie działała pod nazwą AirAgency. Jej prezesem został Daniel Gadomski, prezes Focus Advertising, która miesiąc temu zmieniła nazwę na AirAgency. Wiceprezesem jest Adam Stańczak, szef Grey Matters. Zarząd AirAgency nie zdradza, na jakiej zasadzie właściciele dwóch agencji podzielili się udziałami. – W wyniku połączenia powstała agencja mogąca zaoferować klientom pełną obsługę w obrębie komunikacji 360 stopni – mówi Daniel Gadomski. Adam Stańczak deklaruje, że wszyscy klienci Grey Matters przeszli do nowej agencji. W AirAgency pracuje obecnie 35 osób. Grey Matters w wyniku połączenia zmniejszyła zatrudnienie. Szefowie nowej firmy nie chcą zdradzić jednak, o ile dokładnie osób. Ostatnio liczyła 28 pracowników, a AirAgency 15. AirAgency zajęła miejsce Grey Matters w ASM Group, którą tworzą także Partner ASM, zajmująca się działaniami wspierającymi sprzedaż, Call2Action (komunikacja marketingowa z wykorzystaniem POS), New Line Media (agencja marketingu mobilnego), East European Media Group (tworząca i prowadząca serwisy internetowe w Rosji, na Białorusi i w Kazachstanie).(MAZ, 19.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










