Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Male Men” jako dwumiesięcznik potaniał o 10 zł

Luksusowy kwartalnik dla mężczyzn ”Male Men” (Next Media) zmienił częstotliwość ukazywania się na dwumiesięczną i potaniał o 10 zł.

Wydawca zdecydował się zmniejszyć format pisma z 225 x 290 mm do 210 x 280 mm. Nie zmieniła się objętość (148 stron), zmniejszono natomiast nakład do 60 tys. egz. (wcześniej 70 tys. egz.) i cenę - do 19 zł (wcześniej 29 zł). ”Male Men” rozszerzył też sieć sprzedaży. Magazyn można kupić w salonach Relay, In Medio, Empik, Traffic, GLM, Ruch, Kolporter, a także w sieci wypożyczalni DVD Beverly Hills, na wybranych stacjach Orlenu i w sklepach sieci Bomi.

(AW, 18.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.