Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA\ opracowała kampanię karty kredytowej Furora Lukas Banku

Lukas Bank rozpoczął kampanię telewizyjną, wspierającą promocję karty kredytowej Furora.

Celem działań jest poinformowanie, że karta m.in. uprawnia do zniżki 6 proc. we wszystkich sklepach branży budowlanej i wyposażenia wnętrz w Polsce. Kampania prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat), prasie (magazyny wnętrzarskie i lifestylowe) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja TBWA\. Spot wyreżyserował Frank Vroegop. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa.

(MŁ, 18.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.