Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Juicy przygotowała kampanię dla Škody

W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania informująca o tym, że Škoda Auto Polska nie zmieniła cen modeli Octavia, Fabia i Roomster z aktualnego rocznika i do końca kwietnia br. można je kupić w cenie z ub.r.

Działania przygotowała agencja reklamowa Juicy. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 16.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.