Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 12, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe narzędzie Google dla reklamodawców

Google uruchomi wersję beta programu dla reklamodawców Interest-based Advertising.

Narzędzie będące elementem oprogramowania AdWorks pozwoli reklamodawcom trafić do internautów z przekazem w sieci partnerskiej Google (strony zamieszczające reklamy Google) i w portalu YouTube poprzez dostarczanie reklam w zależności od zainteresowań użytkowników i odwiedzanych przez nich witryn. Marta Jóźwiak, communications & public affairs manager w Google Polska, informuje, że wersja beta Interest-based Advertising w kwietniu pojawi się w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej, a za kilka miesięcy zostanie zaoferowana klientom w Polsce.

(KOZ, 12.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.