Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja GPD utworzyła strukturę new business

W agencji reklamowej GPD powstał dział new business. Nadzoruje go Krzysztof Justynowicz, dyrektor ds. rozwoju.

Do tej pory w agencji nie było specjalistycznej struktury do pozyskiwania nowych klientów. Zajmowali się tym menedżerowie agencji. W zespole new business pracują trzy osoby. Niedawno dołączyła do niego Aleksandra Łuszczyńska (wcześniej w agencji Blue Grass), która została specjalistą ds. new business i PR.

(MŁ, 12.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.