Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paralotna pracuje dla marki Krakus

Agencja Paralotna przygotowała kampanię marki Krakus firmy Animex.

Celem akcji jest utrwalenie wizerunku Krakusa jako marki, za którą stoją przygotowywane w sposób tradycyjny wędliny. Layouty promują konkretne produkty – m.in. kabanosy i szynkę tej marki. Reklamy trafiły m.in. do ”Zwierciadła”, ”Pani”, ”Przyjaciółki” i ”Kuchni”. Pierwsza odsłona kampanii w prasie kobiecej potrwa do początku kwietnia. Grupą docelową są kobiety w wieku 30-55 lat, mające rodzinę, mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, z dochodami średnimi i wyższymi oraz wykształceniem średnim i wyższym. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(MŁ, 11.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.