"Hit generator" w TVP 2 przyciąga głównie starszych widzów
10.03.2009, 08:22
Muzyczny program rozrywkowy "Hit generator" w TVP 2 przyciąga głównie widzów mających 45 i więcej lat – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Po trzech odcinkach ”Hit generator”, który zadebiutował 21 lutego br., gromadzi 1,3 mln widzów, dając Dwójce zaledwie 8,73 proc. udziału w rynku. Jedynka ma w tym paśmie (sobota o 21) 30,46 proc., Polsat – 17,93 proc., a TVN – 12,53 proc. ”Hit generator” – lista przebojów z występami na żywo – przyciąga przede wszystkim osoby mające 45 i więcej lat (63,71 proc.). Większość widzów (61,08 proc.) to kobiety. Program ogląda też znaczna grupa emerytów i rencistów (41,92 proc.). Od czwartego odcinka (20 marca) program zmieni porę emisji na piątek o godz. 22.35.(RUT, 10.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










