Grupa TVN oferuje pakiety reklam w swoich kanałach
Biuro reklamy Grupy TVN zaproponowało na kwiecień ofertę TVN mix – pakiety ratingowe (GRP) w odpowiednio dobranych kanałach Grupy.
W skład TVN mix wchodzą pakiety: TVN ogólny, TVN kobieta i TVN mężczyzna. W pakiecie ogólnym 55 proc. ratingów będzie realizowanych w TVN 24, a po 20 proc. w TVN Style i TVN Turbo. W pakiecie TVN kobieta 60 proc. GRP ma być w TVN Style, a 35 proc. – w TVN 24. Natomiast TVN mężczyzna składa się w 60 proc. z TVN Turbo i 35 proc. TVN 24. Ponadto 5 proc. każdego pakietu będzie realizowane w TVN Meteo. TVN dopuszcza też 10-procentową elastyczność między stacjami. Ceny pakietów w TVN mix będą indywidualnie negocjowane. Jak podało biuro reklamy Grupy TVN w ofercie skierowanej do domów mediowych, w kwietniu szacowana obniżka kosztu dotarcia (CPP) w kanałach tematycznych wyniesie 20 proc. Kupując ratingi (GRP), zleceniodawca określa, do jakiej widowni chce dotrzeć, a stacja umieszcza spoty w odpowiednich pasmach.(RUT, 09.03.2009)










