Zmiany w IAB i nowi członkowie
09.03.2009, 08:19
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przyjął nowych członków i zmienił władze.
W poczet członków zwyczajnych została przyjęta spółka Gemius SA. Do IAB przystąpiło również 15 członków nadzwyczajnych: AdOcean, BB Elements, BuzzMedia, Smart Adserver, BloMedia, Artegence, NetArt, Momint, G+J Polska, DiGi Media Store, PanMediaWestern, Dialogix, Implix, Positive Power i Making Waves. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 90 firm. Doszło też do zmian we władzach związku. Przewodniczącym rady nadzorczej został Michał Tober (Wirtualna Polska), a Piotr Kowalczyk (Onet.pl) jest prezesem IAB Polska. Nowym członkiem zarządu został Maciej Wicha (Agora SA).(MŁ, 09.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










