Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nordea promuje kredyt mieszkaniowy

Nordea Bank Polska rozpoczyna kolejną ogólnopolską kampanię multimedialną kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat.

Spoty od dziś emitowane są w TVP i wybranych kanałach tematycznych. Zaplanowano też reklamy w Internecie. Celem wiosennej kampanii ”Po drodze do Twojego domu” jest pozyskanie klientów i budowanie wizerunku banku jako nowoczesnej i przyjaznej instytucji o stabilnej pozycji rynkowej. Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu i chcieliby uzyskać niższą niż u konkurencji ratę kredytu. Reklamy przygotowały Hand Made i Genero. Media zaplanował i zakupił MPG wraz z Media Contacts. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya.

(MŁ, 06.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.