Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Equinox Polska zdobył budżet mediowy marki Philipiak

Dom mediowy Equinox Polska zwyciężył w przetargu na przygotowanie, zakup i obsługę mediową kampanii marki Philipiak, która ma być realizowana w 2009 roku.

Działania będą prowadzone w telewizji (główne kanały i tematyczne, m.in. TVN 24, Discovery i kanały z pakietu At Media), na nośnikach reklamy zewnętrznej (nośniki 6 x 3 m i większe, w tym formaty siatek wielkoformatowych w dużych aglomeracjach), w prasie i Internecie.

(MŁ, 05.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.