”Aktivist” zmieni szatę graficzną i wprowadzi nowe rubryki
Kwietniowy lub majowy numer bezpłatnego miesięcznika ”Aktivist” (Valkea Media) ukaże się w zmienionej szacie graficznej.
Formuła dotychczasowych działów zostanie rozszerzona lub całkowicie zmodyfikowana. Pojawią się nowe rubryki, m.in.: Nowe miejsca - ze znaną postacią, która pokaże swoje ulubione miejsca w Warszawie, Miejskie gatki (plotki, wydarzenia ze świata polityki, mediów, show-biznesu, o których będzie się mówiło), Sylwetka zagranicznej gwiazdy (wywiad z gwiazdą światowego lub europejskiego formatu o jej zainteresowaniach i upodobaniach), Sylwetka polskiego twórcy (przedstawiająca młodych twórców). Rubryka Trendłocz zastąpi Street w oku – redakcja prezentując modę uliczną, chce zwrócić uwagę na to, w jaki sposób Polacy przetwarzają zalecenia dyktatorów mody i stylistów i dostosowują ich porady do własnego stylu. Dotychczasowe rubryki z recenzjami filmowymi, książkowymi, muzycznymi, komiksowymi oraz z gadżetami zostaną połączone w jeden dział Mashup. Odświeżeniu ulegnie layout magazynu, który nie był zmieniany od pięciu lat. Wydawca chce do niego wprowadzić więcej światła, elementów szybkiego czytania oraz zdjęć. Autorką nowej szaty graficznej jest Magdalena Piwowar, która opracowała też layout kwartalnika dla rodziców ”Gaga” (też Valkea Media). Po relaunchu nie zmieni się objętość podstawowa ”Aktivista” (32 strony + dodatki regionalne – od 16 do 32 stron) ani nakład pisma – 110 tys. egz. Średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem od stycznia do listopada ub.r. wyniosło 109 547 egz. (dane ZKDP).(AW, 04.03.2009)










