IAR szuka kolejnych kupców na serwis dźwiękowy
02.03.2009, 08:35
Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia zamierza zwiększyć liczbę rozgłośni, które są odbiorcami serwisu dźwiękowego. Kieruje swoją ofertę również do stacji polonijnych.
Piotr Wawrzeński, nowy dyrektor IAR-u, chce, by odbiorcami serwisu dźwiękowego było co najmniej 20 rozgłośni – komercyjnych i diecezjalnych w Polsce oraz polonijnych w Stanach Zjednoczonych i na Wyspach Brytyjskich. Koszt miesięcznego abonamentu dla jednej rozgłośni to ok. 1 tys. zł (zależy od okresu umowy). Obecnie serwis dźwiękowy kupuje 11 stacji, m.in. lubelskie Radio eR, poznańskie Radio Emaus, łódzkie Radio Parada i elbląskie Radio El. Stacje otrzymują co godzinę (w godz. 6-20) kilkuminutowe wiadomości czytane przez dziennikarzy IAR-u, uzupełnione dźwiękami i dżinglami. Serwis jest wysyłany satelitarnie poprzez Cyfrę+ i Internet.(KRZ, 02.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










