Dział: RADIO

Dodano: Marzec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAR szuka kolejnych kupców na serwis dźwiękowy

Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia zamierza zwiększyć liczbę rozgłośni, które są odbiorcami serwisu dźwiękowego. Kieruje swoją ofertę również do stacji polonijnych.

Piotr Wawrzeński, nowy dyrektor IAR-u, chce, by odbiorcami serwisu dźwiękowego było co najmniej 20 rozgłośni – komercyjnych i diecezjalnych w Polsce oraz polonijnych w Stanach Zjednoczonych i na Wyspach Brytyjskich. Koszt miesięcznego abonamentu dla jednej rozgłośni to ok. 1 tys. zł (zależy od okresu umowy). Obecnie serwis dźwiękowy kupuje 11 stacji, m.in. lubelskie Radio eR, poznańskie Radio Emaus, łódzkie Radio Parada i elbląskie Radio El. Stacje otrzymują co godzinę (w godz. 6-20) kilkuminutowe wiadomości czytane przez dziennikarzy IAR-u, uzupełnione dźwiękami i dżinglami. Serwis jest wysyłany satelitarnie poprzez Cyfrę+ i Internet.

(KRZ, 02.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.