Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dax Cosmetics promuje markę Yoskine w telewizji

Dax Cosmetics rozpoczyna drugi, telewizyjny etap kampanii wizerunkowej Yoskine, nowej marki kosmetyków segmentu premium.

Spoty, których twarzą jest Anna Maria Jopek, ambasadorka marki, będą emitowane w TVP, TVN-ie, Polsacie oraz kanałach TVN Siedem, TV 4, TVP Info, TVN 24, TVN Style. Celem kampanii jest budowanie świadomości serii Yoskine, wprowadzonej w listopadzie 2008 roku. Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkanek miast, o dochodach powyżej średniej krajowej. Akcja będzie realizowana od marca do maja. Tak jak w pierwszym etapie, reklamy kosmetyków Yoskine pojawią się w magazynach dla kobiet. Elementem komunikacji będzie też m.in. kampania banerowa w portalu Wizaz.pl. Koncepcję marki i strategię pozycjonowania opracował dział doradztwa strategicznego Mindshare Polska. Nazwę marki i kreację przygotowała agencja Czteryczwarte.

(MŁ, 02.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.