Dział: PRASA

Dodano: Luty 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Cooltura" zmienia makietę

Od jutra tygodnik dla Polaków w Wielkiej Brytanii "Cooltura" (Sara-Int) będzie się ukazywał z zmienionej makiecie.

Zmniejszono format pisma z 210 x 297 mm na 200 x 280 mm, a zawartość uporządkowano w ramach czterech działów: Wiadomości (głównie w oparciu o PAP), Publicystyka, Rozrywka (kalendarium wydarzeń i imprez, krzyżówka, horoskop) oraz Ogłoszenia. Wprowadzono na łamy więcej światła i dużych zdjęć, krótsze są teksty. Dotychczasowe logo (pisane białą czcionką na czerwonym tle) zastąpiono bardziej przejrzystym i lżejszym (czerwona czcionka na białym tle). ”Cooltura” ukazuje się w nakładzie 45 tys. egz. (dane wydawcy). Jest rozdawana bezpłatnie na terenie Londynu i okolic.

(AW, 27.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Luty 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotos wykorzystuje w kampanii sukces Justyny Kowalczyk bez jej wizerunku

Do poniedziałku potrwa wizerunkowa kampania Grupy Lotos, podkreślająca to, że firma jest głównym sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego.

Firma zorganizowała kampanię prasową w związku ze zdobyciem przez Justynę Kowalczyk złotego i brązowego medalu na trwających jeszcze Mistrzostwach Świata w Narciarstwie Klasycznym w Libercu. Wczoraj ukazały się w ”Dzienniku” pierwsze reklamy, pod hasłem ”Gratulujemy wielkiego sukcesu”. - Kolejne będziemy prezentowali także w dwóch innych pismach, należących do koncernu Axel Springer Polska – mówi Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupy Lotos. Kampania nie prezentuje zdjęcia Justyny Kowalczyk, a jedynie zarys jej sylwetki. Grupa Lotos nie posiada bowiem praw do wykorzystywania zdjęć naszej biegaczki. Nie jest jej bezpośrednim sponsorem. Autorem kreacji jest gdańska agencja reklamowa Yellow Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

(ZAW, 27.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo