Dodatek telewizyjny "Super Expressu" po liftingu
27.02.2009, 08:15
Dzisiaj wraz z głównym wydaniem dziennika "Super Express" (Wydawnictwo Murator) ukazał się odświeżony dodatek telewizyjny - "Super Express TV".
Nową makietę opracował Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny ”Super Expressu”. Zmieniła się m.in. szata graficzna okładki oraz logotyp. Objętości dodatek nie zmienił – ok. 64 stron w zależności od liczby reklam. Rozbudowano część z omówieniami programów telewizyjnych i filmów. Rozwinięta została też część z zapowiedziami wydarzeń sportowych, ciekawostkami z życia gwiazd i relacjami z planów polskich seriali. Wydanie ”Super Expressu” z odświeżonym tv guide’em wspiera kampania telewizyjna i radiowa. Kreację przygotował dział komunikacji marketingowej ”Super Expressu”, za zakup mediów odpowiada Starcom. Średnie rozpowszechnienie płatne razem ”Super Expressu” wyniosło w ub.r. 204 515 egz. (dane ZKDP).(MG, 27.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










