Dział: PRASA

Dodano: Luty 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dodatek telewizyjny "Super Expressu" po liftingu

Dzisiaj wraz z głównym wydaniem dziennika "Super Express" (Wydawnictwo Murator) ukazał się odświeżony dodatek telewizyjny - "Super Express TV".

Nową makietę opracował Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny ”Super Expressu”. Zmieniła się m.in. szata graficzna okładki oraz logotyp. Objętości dodatek nie zmienił – ok. 64 stron w zależności od liczby reklam. Rozbudowano część z omówieniami programów telewizyjnych i filmów. Rozwinięta została też część z zapowiedziami wydarzeń sportowych, ciekawostkami z życia gwiazd i relacjami z planów polskich seriali. Wydanie ”Super Expressu” z odświeżonym tv guide’em wspiera kampania telewizyjna i radiowa. Kreację przygotował dział komunikacji marketingowej ”Super Expressu”, za zakup mediów odpowiada Starcom. Średnie rozpowszechnienie płatne razem ”Super Expressu” wyniosło w ub.r. 204 515 egz. (dane ZKDP).

(MG, 27.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.