Impactory m.in. dla Zygmunta Solorza-Żaka i Bogdana Rymanowskiego
27.02.2009, 08:07
Po raz jedenasty przyznano Impactory, nagrody branży reklamowej i mediowej.
Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego został Zygmunt Solorz-Żak. Za Najbardziej Podziwianego Dziennikarza uznano Bogdana Rymanowskiego, a Najbardziej Podziwianym Medium została Nasza-klasa.pl. W kategorii Najbardziej Podziwiany Reklamodawca zwyciężył Polkomtel SA, a Najbardziej Podziwianą Agencją została PZL. Wśród domów mediowych Impactorem wyróżniono Mediaedge:cia, a wśród agencji PR statuetka trafiła do On Board Public Relations. W kategorii Najbardziej Podziwiana Agencja BTL zwyciężyła Tequila/Polska, a Najbardziej Podziwianą Firmą OOH została Citiboard Media. Wśród agencji interaktywnych nagrodzono Artagence. Najbardziej Podziwianym Instytutem Badawczym został SMG/KRC Millward Brown. Impactory są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru dokonuje Akademia Mediów i Reklamy złożona ze specjalistów branży. Organizatorem Impactorów jest agencja MMT Management.(MAZ, 27.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










