Zmiany w strukturze agencji Leo Burnett
26.02.2009, 08:14
Agencja reklamowa Leo Burnett zintegrowała dział kreacji. Pracę straciły trzy osoby.
W kreacji przestał obowiązywać podział na odrębne grupy ATL i BTL. Teraz zespoły kreatywne będą pracować nad koncepcjami komunikacji w ujęciu 360 stopni, czyli marketingu zintegrowanego. Ich pracami kierować będą Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński, dotychczasowi dyrektorzy kreatywni. Zarząd agencji podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Adamem Ciepłowskim (dyrektor kreatywny), Dawidem Kornagą (copywriter) i Hassanem Torossianem (dyrektor kreatywny), którzy zajmowali się dotychczas projektami BTL. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie z Leo Burnett rozstali się także Martin Winther, creative group head odpowiedzialny za obsługę Procter & Gamble, i Jarosław Wiewiórski, dyrektor kreatywny. W kreacji Leo Burnett pracuje obecnie 30 osób.(DOK, 26.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










