Widzew Łódź oferuje pakiety reklamowe dla sponsorów
Klub piłkarski Widzew Łódź od rundy wiosennej piłkarskiej ekstraklasy wprowadza nowe pakiety reklamowe dla sponsorów.
Są to: pakiet ”Profit biznesowy” obejmujący maksymalnie sześciu największych sponsorów klubu włącznie ze sponsorem strategicznym oraz pakiety reklamowe o mniejszym zasięgu dla skromniejszych sponsorów, których jednak nie może być więcej niż 48. Ceny obu pakietów reklamowych są uzależnione przede wszystkim od tzw. sportowej premii wynikowej, czyli sportowych osiągnięć Widzewa oraz kosztu dotarcia do odbiorcy reklam. Wylicza się go w oparciu o wartość medialną realizowanej kampanii, czyli ekwiwalentu pieniężnego cen reklam, jakie należałoby wykupić, by uzyskać podobną widownię. Klub analizuje w tym celu materiały telewizyjne, prasowe, internetowe i radiowe, w których pojawiło się logo albo informacja o sponsorze. Pakiety obejmują m.in. reklamę na murawie boiska, logotyp firmy na strojach piłkarzy, ekspozycję marki w telewizji, Internecie. Dodatkowo sponsor może otrzymać karnety VIP albo zjeść obiad z czołowymi piłkarzami klubu – Radosławem Matusiakiem lub Jarosławem Bieniukiem.(ZAW, 26.02.2009)










