Największe serwisy internetowe tracą użytkowników
25.02.2009, 08:23
Spośród dziesięciu serwisów o największej liczbie użytkowników wszystkie zanotowały w grudniu ub.r. ich spadek w porównaniu z listopadem – wynika z badań Megapanel PBI/Gemius.
Najpopularniejszym serwisem internetowym pozostaje Google, który w grudniu ub.r. miał 13,3 mln użytkowników (w listopadzie – 13,6 mln). Drugi w zestawieniu był Onet.pl – 9,5 mln (10 mln). Na kolejnych miejscach uplasowały się: Wirtualna Polska – 8,6 mln (8,7 mln), Nasza-klasa.pl – 8,4 mln (8,5 mln), Allegro.pl – 8,1 mln (8,3 mln), Interia.pl – 7,5 mln (7,8 mln), o2.pl – 7,4 mln (7,6 mln), Gazeta.pl – 6,9 mln (7,2 mln), YouTube.com – 6,9 mln (7,2 mln) i Wikipedia.org – 6,1 mln (6,5 mln).(KOZ, 25.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










