”Rozmowy w toku” TVN-u lepiej niż rok temu
24.02.2009, 16:32
”Rozmowy w toku” TVN-u nie przebiły propozycji TVP 1, ale mają większą widownię i udział w rynku, niż rok wcześniej.
Po tygodniu emisji nowych odcinków (16-20 lutego) nadawany o 15.50 program Ewy Drzyzgi ”Rozmowy w toku” gromadził średnio 1,93 mln widzów. To nieznacznie (o 60 tys. osób) większa widownia, niż w podobnym okresie ub.r. (wtedy audycja była emitowana o 16.15). Talk-show zwiększył też udział w rynku: z 18,76 proc. w ub.r. do 20,19 proc. w grupie wszystkich widzów i z 17,68 proc. do 22,42 proc. w grupie komercyjnej. Mimo to liderem pasma była Jedynka – 28,82 proc. (m.in. programy rozrywkowe i serial ”Moda na sukces”). Polsat miał 14,39 proc. (”Wydarzenia”, serial ”Malanowski i partnerzy”), a Dwójka – 7,19 proc. (powtórkowe pasmo serialowe). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 24.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










