Dział: PRASA

Dodano: Luty 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Lichocka straciła pracę w ”Rzeczpospolitej”

Joanna Lichocka, publicystka działu Opinie ”Rzeczpospolitej” (Presspublica), nie zgodziła się na obniżkę pensji i otrzymała wypowiedzenie umowy o pracę.

- Otrzymałam propozycję obniżenia mojej pensji o ponad 20 procent. To było dla mnie nie do przyjęcia. Gdyby w grę wchodziła mniejsza kwota, negocjowałabym – mówi Lichocka. Dodała, że jeśli z powodu kryzysu wydawnictwo nie sprzedaje np. luksusowych samochodów kierownictwa, to nie widzi powodu, by ciąć pensje pracowników. Dziennikarka ma kilkumiesięczny okres wypowiedzenia. W całym wydawnictwie Presspublica trwają renegocjacje umów z pracownikami i współpracownikami. Zarząd polecił szefom wszystkich działów znaleźć oszczędności sięgające 6 proc. Przypomnijmy, że w styczniu br. Lichocka straciła prowadzenie programu ”Forum” w TVP Info.

(MG, 21.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer połączył dwa działy reklamy

W biurze reklamy Wydawnictwa Bauer utworzono dział reklamy magazynów kobiecych. Powstał po połączeniu działów reklamy czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych.

Nowy dział, którym kieruje Ewa Kozłowska, dotychczas dyrektor działu reklamy pism poradnikowych, podzielono na dwa zespoły sprzedażowe. Pierwszy, pod kierownictwem Doroty Kapturowskiej, zajmuje się miesięcznikami (”Kobieta i Życie”, ”Mam dziecko” i ”Świat Kobiety”), a drugi, pod kierownictwem Katarzyny Bałdo-Bożek - sprzedażą reklam do tygodników poradnikowych i rozrywkowych (”Bella Relaks”, ”Chwila dla Ciebie”, ”Na żywo”, ”Rewia”, ”Świat & Ludzie”, ”Tina”, ”Takie jest życie”, ”Twoje Imperium”, ”Życie na Gorąco”).

(AW, 23.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo