Kraków będzie się promował w CNN
19.02.2009, 08:14
W poniedziałek w CNN rozpocznie się pierwsza międzynarodowa i multimedialna kampania reklamowa Krakowa.
Reklamy pod hasłem ”Kraków. The Great” wyemitowane zostaną 139 razy, z czego 65 proc. emisji przypadnie w prime time. Pokazywać będą przede wszystkim główne zabytki miasta, w tym Zamek Królewski na Wawelu, kościół Mariacki, Rynek Główny wraz z pomnikiem Adama Mickiewicza. Reklamy promować mają także atmosferę panującą podczas imprez kulturalnych, np. Festiwalu Kultury Żydowskiej. Nawiązują do obszarów promocji Polski wskazanych przez brytyjskiego specjalistę od kreowania marek państw i miast - Willy’ego Olinsa, w tym m.in. do hasła ”Twórcze napięcie”. - Zależało nam na pokazaniu zabytków pełnych ludzi, a nie na epatowaniu detalami - przekonywała Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta Krakowa ds. turystyki. Uzupełnieniem działań w telewizji będzie kampania w Internecie. Na stronach Krakow.pl i CNN ma się pojawić baner z informacjami o spocie, akcjach promocyjnych i konkursie – 10 pierwszych osób, turystów zagranicznych, które rozpoznają minimum dwie lokalizacje ze spotów, ma szansę wygrać weekend w Krakowie. 30-sekundowy spot ma dotrzeć do ok. 150 milionów gospodarstw domowych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Wyprodukowany został przez Turner Commercial Productions, dział kreatywny CNN International Advertising Sales. Samą kampanię podzielono na trzy części – druga i trzecia zaplanowane zostały na czerwiec i wrzesień. Koszt to 200 tys. dol. netto. To kolejna promocja w CNN. Polska i polskie miasta promowały się w stacji od września ub.r., w tym m.in. w serii programów zatytułowanych ”Eye on Poland: Country at the Crossroads”.(DOK, 19.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










