Dział: PRASA

Dodano: Luty 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Echo Miasta” zmienia layout

Od czwartku bezpłatny dwudnik ”Echo Miasta” (Media4mat) będzie miał nowy layout.

- Gazeta ma być bardziej przejrzysta i czytelniejsza. Ma temu służyć między innymi nowy krój czcionek i wyraźniejsze oznakowania sekcji – mówi Rafał Madyński, kierownik działu marketingu w Media4mat. - Wzmocniliśmy treści miejskie. Nie możemy się ścigać z gazetami codziennymi na newsy, więc idziemy w stronę instrukcji obsługi miasta – dodaje Aldona Toczek, dyrektor wydawnicza gazety. Nowy wygląd ”Echa Miasta” opracował na zlecenie wydawcy grafik Jacek Gałązka. Średni nakład jednorazowy ”Echa Miasta” w ub.r. wyniósł 306 092 egz. (ZKDP).

(MG, 18.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.