”Echo Miasta” zmienia layout
18.02.2009, 13:18
Od czwartku bezpłatny dwudnik ”Echo Miasta” (Media4mat) będzie miał nowy layout.
- Gazeta ma być bardziej przejrzysta i czytelniejsza. Ma temu służyć między innymi nowy krój czcionek i wyraźniejsze oznakowania sekcji – mówi Rafał Madyński, kierownik działu marketingu w Media4mat. - Wzmocniliśmy treści miejskie. Nie możemy się ścigać z gazetami codziennymi na newsy, więc idziemy w stronę instrukcji obsługi miasta – dodaje Aldona Toczek, dyrektor wydawnicza gazety. Nowy wygląd ”Echa Miasta” opracował na zlecenie wydawcy grafik Jacek Gałązka. Średni nakład jednorazowy ”Echa Miasta” w ub.r. wyniósł 306 092 egz. (ZKDP).(MG, 18.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










