Starlink bez Chełmeckiego, Kacprzycka nowym dyrektorem generalnym
17.02.2009, 08:33
Tomasz Chełmecki, dotychczasowy dyrektor generalny domu mediowego Starlink, odchodzi z firmy.
Tomasz Chełmecki z branżą reklamową jest związany od 17 lat. Starlinkiem kierował od 2002 roku, czyli od początku istnienia firmy. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. zakupu mediów w agencji reklamowej Ammirati Puris Lintas oraz dyrektorem mediów w agencji Ogilvy & Mather. Przez kilka lat zarządzał założonym przez siebie domem mediowym Remedia. Chełmecki wczoraj wieczorem nie chciał komentować swojego rozstania ze Starlinkiem. Jego stanowisko dyrektora generalnego objęła Lidia Kacprzycka, która awansowała z dyrektora mediów. Pracuje w firmie od roku. Odpowiadała za nadzorowanie tworzenia strategii mediowych, rozwój kadry menedżerskiej i nowy biznes. Wcześniej przez dziewięć lat była związana z domem mediowym Mediaedge:cia, z którego odeszła jako group account director. Pracowała też w PanMedia Western i agencji Ammirati Puris Lintas.(ZAW, 17.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










