Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starlink bez Chełmeckiego, Kacprzycka nowym dyrektorem generalnym

Tomasz Chełmecki, dotychczasowy dyrektor generalny domu mediowego Starlink, odchodzi z firmy.

Tomasz Chełmecki z branżą reklamową jest związany od 17 lat. Starlinkiem kierował od 2002 roku, czyli od początku istnienia firmy. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. zakupu mediów w agencji reklamowej Ammirati Puris Lintas oraz dyrektorem mediów w agencji Ogilvy & Mather. Przez kilka lat zarządzał założonym przez siebie domem mediowym Remedia. Chełmecki wczoraj wieczorem nie chciał komentować swojego rozstania ze Starlinkiem. Jego stanowisko dyrektora generalnego objęła Lidia Kacprzycka, która awansowała z dyrektora mediów. Pracuje w firmie od roku. Odpowiadała za nadzorowanie tworzenia strategii mediowych, rozwój kadry menedżerskiej i nowy biznes. Wcześniej przez dziewięć lat była związana z domem mediowym Mediaedge:cia, z którego odeszła jako group account director. Pracowała też w PanMedia Western i agencji Ammirati Puris Lintas.

(ZAW, 17.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.