Dział: RADIO

Dodano: Luty 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Mann czyta radiowe reklamy Allianz Banku

Wczoraj ruszyła pierwsza, przygotowana przez agencję DDB, kampania promocyjna Allianz Banku
(Grupa Allianz).

Podstawą kampanii są dwa spoty radiowe, które nawiązują do konwencji słuchowiska radiowego czytanego przez Wojciecha Manna. Reklama podkreśla atuty produktów kredytowych oferowanych przez Allianz Bank. Spoty emitują Radio PiN 102 FM, Eska Warszawa, Radio Złote Przeboje i Antyradio. Kampanię uzupełniają reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej i banery w Internecie. Informują one o lokalizacji oddziałów banku. Media zaplanował i kupił Starcom. Allianz Bank to nowy bank, który rozpoczął działalność na początku grudnia 2008 roku.

(MAZ, 17.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.