Ogólnopolska kampania ”Mistrzostw Polski w zakupach »Avanti« i MasterCard”
17.02.2009, 08:18
21 lutego rozpocznie się konkurs ”Mistrzostwa Polski w zakupach »Avanti« i MasterCard”. Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Eskadra Marketing Services (Grupa Eskadra).
Realizację kampanii zaplanowano we Wrocławiu, w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Warszawie. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, musi zarejestrować się na stronie internetowej Avantimoda.pl lub w dniu mistrzostw mieć ze sobą ważny dokument tożsamości oraz aktualny numer ”Avanti”. W pierwszym etapie konkursu zadaniem uczestników jest wybór towarów o łącznej wartości jak najbliższej kwocie 3 tys. zł (w sklepach biorących udział w akcji z produktów zostaną zdjęte ceny). W kolejnym etapie, w finale, zaplanowanym na 4 kwietnia w Warszawie udział wezmą najlepsi uczestnicy z sześciu miast. Nagrodą główną w pierwszym etapie jest czek o wartości 3 tys. zł, w finale - 20 tys. zł. Partnerami akcji są: Groszki.pl, Gazeta.pl i ”Dzień Dobry TVN”. Konkurs został opracowany na zlecenie Agory SA. To już trzecia edycja konkursu.(DOK, 17.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










