Just i Brand Connection wprowadzają Nursea
16.02.2009, 08:13
Agencja reklamowa Just i dom mediowy Brand Connection realizują kampanię Nursea Odporność, pierwszej marki nowej firmy farmaceutycznej – Synoptis Pharma.
Działania prowadzone są pod hasłem ”Nursea – daj się sobą zaopiekować” i obejmują: telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), mailing do 13,5 tys. aptek, prasę (kobiecą, społeczną i polityczną, zdrowotną – w sumie 17 tytułów), Internet oraz 450 billboardów i citylightów w całym kraju. Grupą docelową są kobiety w wieku 30 lat i więcej. Działania potrwają do marca. Nursea Odporność to pierwsza marka Synoptis Pharma. Do końca roku firma planuje wprowadzenie jeszcze 10 produktów. Oprócz suplementów diety będą to leki i dermokosmetyki. Firma planuje przeprowadzenie następnych działań reklamowych wiosną.(MŁ, 16.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










