Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Just i Brand Connection wprowadzają Nursea

Agencja reklamowa Just i dom mediowy Brand Connection realizują kampanię Nursea Odporność, pierwszej marki nowej firmy farmaceutycznej – Synoptis Pharma.

Działania prowadzone są pod hasłem ”Nursea – daj się sobą zaopiekować” i obejmują: telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), mailing do 13,5 tys. aptek, prasę (kobiecą, społeczną i polityczną, zdrowotną – w sumie 17 tytułów), Internet oraz 450 billboardów i citylightów w całym kraju. Grupą docelową są kobiety w wieku 30 lat i więcej. Działania potrwają do marca. Nursea Odporność to pierwsza marka Synoptis Pharma. Do końca roku firma planuje wprowadzenie jeszcze 10 produktów. Oprócz suplementów diety będą to leki i dermokosmetyki. Firma planuje przeprowadzenie następnych działań reklamowych wiosną.

(MŁ, 16.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.