135 zgłoszeń do konkursu Media Trendy 2009
13.02.2009, 08:11
135 prac będzie rywalizować o nagrody w konkursie Media Trendy 2009. To mniej niż rok temu, kiedy napłynęła rekordowa liczba 183 zgłoszeń.
W konkursie Media Trendy, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Konkurs składa się z dwóch części: Innowacje w Mediach - do tej części nadesłano w tym roku 53 projekty oraz Innowacje w Planowaniu Mediów – zgłoszono 82 prace. Ocena prac przez jury rozpoczyna się online 16 lutego i potrwa do 24 lutego włącznie. Wybrane zostaną wtedy prace na tzw. krótką listę. 5 marca w warszawskim Multikinie zostaną wyłonieni zwycięzcy, których poznamy 23 marca podczas gali Media Trendy 2009. Audytorem konkursu jest PriceWaterhouseCoopers. Ponadto organizator konkursu, na podstawie zgłaszanych kandydatur, przyzna nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix konkursu. Szczegółowe informacje na temat konkursu na www.mediatrendy.pl.(MŁ, 13.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










