Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Compress SA zyskał dwóch nowych klientów

Agencja public relations Compress SA podpisała umowę z firmą Mattel, producentem zabawek, na realizację kampanii ”50 lat marzeń i snów z Barbie”.

Działania obejmują doradztwo komunikacyjne oraz relacje z mediami. Kulminacją akcji będą obchody 50. urodzin lalki Barbie 9 marca br. Drugim nowym klientem Compress jest Sixt, firma zajmująca się wynajmem samochodów. W ramach umowy zawartej na czas nieokreślony agencja zajmie się działaniami z zakresu e-PR i doradztwem marketingowym.

(ZAW, 12.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.