Ruszyła piąta edycja RemaDays 2009
11.02.2009, 08:19
Wczoraj rozpoczęła się w Warszawie piąta edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009. Bierze w nich udział 451 wystawców z branży reklamowej, marketingowej i poligraficznej.
Targom towarzyszy cykl konferencji RemaCongress 2009 poświęconych m.in. marketingowi w miejscu sprzedaży, Internetowi jako narzędziu służącemu sprzedaży upominków promocyjnych oraz najważniejszym trendom w marketingu internetowym. 12 lutego, na zakończenie trzydniowej imprezy, po raz piąty zostaną wręczone branżowe nagrody Korony Reklamy 2009 w pięciu kategoriach: Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Agencja reklamowa, Firma z sektora out & indoor, Firma z sektora technology. Głównym organizatorem targów jest firma GJC Inter Media.(ZAW, 11.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










