Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Ochrony Środowiska SA rozpoczyna kampanię

W środę rozpocznie się kampania "Lokata na Dzień Dobry", która rozpocznie zaplanowane na ten rok działania marketingowe Banku Ochrony Środowiska SA.

Klient, który zdecyduje się na nowy depozyt w BOŚ, zaraz po wpłacie pieniędzy otrzyma należne mu odsetki. Lokata może być zakładana na okres trzech lub sześciu miesięcy, a oprocentowanie wynosi odpowiednio: 6,5 i 5,5 proc. Kampanię "Lokata na Dzień Dobry" zrealizują agencja BTL Point Group i dom mediowy Equinox Media. Działania obejmują telewizję i Internet. Kolejną promowaną ofertą będzie kredyt hipoteczny. Celem działań marketingowych BOŚ jest pozyskanie 100 tysięcy nowych klientów detalicznych w ciągu trzech lat, umocnienie pozycji w sektorze korporacyjnym oraz ugruntowanie wizerunku banku jako wspierającego inwestycje proekologiczne.

(MŁ, 10.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.