Bank Ochrony Środowiska SA rozpoczyna kampanię
10.02.2009, 08:12
W środę rozpocznie się kampania "Lokata na Dzień Dobry", która rozpocznie zaplanowane na ten rok działania marketingowe Banku Ochrony Środowiska SA.
Klient, który zdecyduje się na nowy depozyt w BOŚ, zaraz po wpłacie pieniędzy otrzyma należne mu odsetki. Lokata może być zakładana na okres trzech lub sześciu miesięcy, a oprocentowanie wynosi odpowiednio: 6,5 i 5,5 proc. Kampanię "Lokata na Dzień Dobry" zrealizują agencja BTL Point Group i dom mediowy Equinox Media. Działania obejmują telewizję i Internet. Kolejną promowaną ofertą będzie kredyt hipoteczny. Celem działań marketingowych BOŚ jest pozyskanie 100 tysięcy nowych klientów detalicznych w ciągu trzech lat, umocnienie pozycji w sektorze korporacyjnym oraz ugruntowanie wizerunku banku jako wspierającego inwestycje proekologiczne.(MŁ, 10.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










