Ferrero Polska walczy ze stroną producenta marcepanowych penisów
09.02.2009, 08:18
Producent słodyczy Ferrero Polska walczy o zablokowanie strony sopockiej spółki Max i King, wytwarzającej marcepanowe penisy w czekoladzie.
Firma Max i King prezentuje swą ofertę pod adresem maxiking.pl. Problem w tym, że zarówno nazwa, jaki i adres strony są prawie identyczne z nazwą batonika Ferrero – Kinder Maxi King. A Ferrero realizuje właśnie loterię konsumencką ”Welcome to Miami”, w której główną nagrodą jest wycieczka do Miami - platformą informacyjną jest strona kindermaxiking.pl. Jak zwrócili uwagę internauci na forum.media.com.pl (forum ”Media & Marketing Polska”), adres akcji Ferrero jest łudząco podobny do domeny sopockiej firmy, co prowadzi do pomyłek i dezinformuje uczestników loterii. Poinformowani o tym przedstawiciele Ferrero Polska dążą do zablokowania strony z marcepanowymi penisami, a także domeny kinder.maxiking.pl – jej istnienie także ujawnili internauci. - Nazwy wszystkich produktów Ferrero są zarejestrowanymi znakami towarowymi – argumentuje Małgorzata Szleszyńska, public relations & new produkt development manager w Ferrero Polska. - Dotyczy to również Kinder Maxi King. Nie ulega wątpliwości, że uruchomienie stron maxiking.pl i kinder.maxiking.pl nastąpiło z naruszeniem prawa do znaków. W tej sytuacji podejmujemy odpowiednie kroki prawne, co - mamy nadzieję - pozwoli zablokować te strony – mówi Szleszyńska. Firma ma w tej sprawie w najbliższym czasie wydać szerszy komunikat. Promocję ”Welcome to Miami” dla Ferrero realizuje agencja reklamowa Communication Unlimited. Domem mediowym Ferrero jest Carat Polska. Sprzedaż batoników Maxi King w promocyjnych opakowaniach potrwa do końca lutego, a losowanie zaplanowano 23 marca.(MŁ, 09.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










