Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mirosław Szwaj tworzy dział interactive w MediaOn

Mirosław Szwaj został interactive media managerem w domu mediowym MediaOn.

Powierzono mu utworzenie działu planowania Internetu dla wszystkich klientów tego domu. Szwaj ostatnio pracował w Fastbridge - dziale mediów cyfrowych domu mediowego Initiative Warszawa. Doświadczenie w zakresie planowania kampanii internetowych zdobył, przygotowując projekty min. dla Unilever Polska, Tchibo Warszawa, Orange, TUI i Ecco.

(MŁ, 09.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.