Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 29, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPS Polska poszerza dział marketingu

Dyrektorem działu marketingu firmy kurierskiej UPS Polska, która w kwietniu przejęła Messenger Service Stolica, została Monika Biedrzycka. Pełniła ona tę funkcję w Stolicy.

Biedrzycka zastąpiła Jacka Przybyłowskiego, dotychczasowego szefa działu sprzedaży i marketingu UPS Polska, który zostanie w firmie na innym stanowisku. W dziale marketingu połączonych firm pracować będzie kilkanaście osób, czyli znacznie więcej niż obecnie w tych działach w Stolicy (pięć) i UPS (trzy). Szczegóły na temat nowej strategii marketingowej firmy zostaną ogłoszone w ciągu najbliższych tygodni. Nowy dział marketingu w ramach obsługi reklamowej będzie współpracować z agencją McCann Erickson, która pracuje dla UPS sieciowo.

(JW, 29.07.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.