Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania nowego modelu Opla

Dziś w związku z polską premierą Opla Insigni (General Motors) rozpoczął się drugi, główny etap kampanii promocyjnej.

Akcje prowadzone są w prasie (w tym specjalistycznej, gdzie dołączono katalogi prezentujące model auta), radiu, telewizji, Internecie, a także w kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania na stronach WWW, za które odpowiada wchodząca w skład Aegis Media agencja Hypermedia i agencja 180 heartbeats, obejmują kampanie niestandardowe, m.in. na stronach Onet.pl oraz Bankier.pl. Kampania outodoru ma wykorzystywać m.in. największą powierzchnię reklamową w Polsce – ściany budynku Universal w Warszawie. Jednocześnie jest to największa reklama Opla Insigni na nośniku reklamy zewnętrznej w Europie. Za całość działań mediowych odpowiada dom mediowy ACT Europe, wchodzący w skład Aegis Media. Kreacje przygotowała agencja McCann Erickson.

(DOK, 06.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.