Ogólnopolska kampania nowego modelu Opla
06.02.2009, 08:13
Dziś w związku z polską premierą Opla Insigni (General Motors) rozpoczął się drugi, główny etap kampanii promocyjnej.
Akcje prowadzone są w prasie (w tym specjalistycznej, gdzie dołączono katalogi prezentujące model auta), radiu, telewizji, Internecie, a także w kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania na stronach WWW, za które odpowiada wchodząca w skład Aegis Media agencja Hypermedia i agencja 180 heartbeats, obejmują kampanie niestandardowe, m.in. na stronach Onet.pl oraz Bankier.pl. Kampania outodoru ma wykorzystywać m.in. największą powierzchnię reklamową w Polsce – ściany budynku Universal w Warszawie. Jednocześnie jest to największa reklama Opla Insigni na nośniku reklamy zewnętrznej w Europie. Za całość działań mediowych odpowiada dom mediowy ACT Europe, wchodzący w skład Aegis Media. Kreacje przygotowała agencja McCann Erickson.(DOK, 06.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










