Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adv.pl stawia na działania komunikacyjne także poza Internetem

Agencja interaktywna Adv.pl SA poszerza swoje kompetencje o prowadzenie działań reklamowych w prasie, radiu i telewizji. Od stycznia br. spółka Adv.pl otworzyła też nowy dział video & motion, zajmujący się produkcją wideo do Internetu i na potrzeby kampanii telewizyjnych.

Agencja interaktywna Adv.pl SA poszerza swoje kompetencje o prowadzenie działań reklamowych w prasie, radiu i telewizji. Od stycznia br. spółka Adv.pl otworzyła też nowy dział video & motion, zajmujący się produkcją wideo do Internetu i na potrzeby kampanii telewizyjnych.

(ZAW, 05.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.