Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Solski Burson-Marsteller zdobyła budżety PR sześciu kolejnych klientów

Agencja public relations Solski Burson-Marsteller ma sześciu nowych klientów.

Klientami agencji są linie lotnicze Singapore Airlines, skandynawska sieć hoteli Scandic Hotels, duńska firma LM Glasfiber, Polski Związek Faktorów, austriackie przedsiębiorstwo Austrian Wind Power i organizator koncertów muzycznych ”Rock In Rio” - portugalska firma Better World. Agencja pozyskała tych klientów dzięki zapytaniom ofertowym i z rekomendacji. Wszystkie umowy mają charakter projektowy. Solski Burson-Marsteller ma 16 klientów na umowy stałe i zapowiada pozyskanie trzech kolejnych.

(ZAW, 05.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.