Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frytki Aviko na billboardach w największych miastach Polski

Ruszyła kampania billboardowa frytek Aviko w nowych opakowaniach. Przygotowały ją agencja reklamowa GPD i dom mediowy Starlink.

Kampania skierowana jest do matek i dzieci. Obejmuje największe miasta Polski. Akcję na billboardach wspiera konkurs i reklamy w radiu, Internecie i materiały POS w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do połowy kwietnia br.

(MŁ, 05.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.