Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" jako dwutygodnik tanieje

"Przyjaciółka" (Edipresse Polska SA), która już jako dwutygodnik ukaże się w czwartek 5 lutego, będzie kosztować 99 gr - poinformowała Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse.

O tej cenie poinformował wczoraj nieoficjalnie serwis ”Media & Marketing Polska”. Do tej pory jako tygodnik ”Przyjaciółka” kosztowała 1,70 zł. Pierwszy numer dwutygodnika trafi do sprzedaży w nakładzie 700 tys. egz., a docelową sprzedaż wydawca zakłada na poziomie ok. 400 tys. egz. W nowej odsłonie pismo ma mieć 84 strony (obecnie ponad 40). Zostaną poszerzone dotychczasowe działy, m.in. kulinarny, uroda i psychologia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Przyjaciółki” od stycznia do listopada ub.r. wyniosło 273 348 egz. (dane ZKDP).

(MG, KRZ, 04.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.