Największe telewizje w styczniu z mniejszym udziałem w rynku niż rok temu
03.02.2009, 09:01
Główne telewizje miały w styczniu br. mniejszy udział w rynku niż w ub.r. Jedynkę, Dwójkę, Polsat lub TVN wybierało w styczniu 68,57 proc. osób mających włączone telewizory. W styczniu ub.r. było to 72,08 proc.
Liderem pozostaje TVP 1 z 22,76 proc. udziału w rynku (w styczniu ub.r. było to 23,95 proc.). Udział TVP 2 wyniósł 16,37 proc. (w ub.r. 16,78 proc.), TVN-u – 15,27 proc. (15,43 proc.), Polsatu – 14,17 proc. (15,92 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) swój udział zwiększył tylko TVN. Liderem pozostała jednak Jedynka – 19,10 proc. (w ub.r. 20,68 proc.). Udział TVN-u wyniósł 16,82 proc. (15,87 proc.), Polsatu – 16,58 proc. (18,99 proc.), a Dwójki – 15,11 proc. (15,29 proc.). W tym zestawieniu - podobnie jak w grupie wszystkich widzów - najwięcej w stosunku do ub.r. stracił Polsat. Swoje wyniki poprawiły w styczniu stacje ponadregionalne. W grupie 4+ udział TV 4 wyniósł 1,87 proc. (w ub.r.: 1,64 proc.), a Pulsu – 0,94 proc. (0,73 proc.), a w grupie 16-49 telewizje te miały odpowiednio: 2,29 proc. (1,96 proc.) i 0,89 proc. (0,71 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 03.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










