Agencja K2 wzmacnia kreację
03.02.2009, 08:57
Łukasz Lewandowski, dotychczasowy dyrektor kreatywny agencji K2 Internet, został jej dyrektorem współzarządzającym, a Monika Donner-Trelińska - dyrektorem kreatywnym.
Lewandowski odpowiada za działy kreacji, strategii, architektury informacji i wideo. Kieruje agencją razem z Tomaszem Tomczykiem, odpowiedzialnym za obsługę klienta. Lewandowski związany jest z K2 od sześciu lat, początkowo był account managerem, później dyrektorem kreatywnym, a następnie dyrektorem ds. badań i rozwoju. Współtworzył najczęściej nagradzane projekty K2, m.in. Modna Nokia, Druga Strona K2, ZloteCzasy.pl. Donner-Trelińska była dyrektorem kreacji w agencjach Polymus oraz Focus Media Group, a doświadczenie zdobywała także jako copywriter w Grey Worldwide i NoS BBDO.(DOK, 03.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










