Unilever reklamuje swoją pastę i nawiązuje do reklam konkurenta z Tatianą Okupnik
Nawiązując do udziału Tatiany Okupnik w kampanii wybielającej pasty do zębów Blend-a-med 3D White Luxe, Unilever Polska rozpoczął kampanię swojej nowości - wybielającej pasty Signal White Now.
Na potrzeby kampanii agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Unilever reklamę z hasłem ”Tatiana musiała czekać 14 dni... Ty możesz mieć bielszy uśmiech już po pierwszym szczotkowaniu”. Reklama pojawiła się w sobotnim dodatku do ”Gazety Wyborczej” - ”Wysokich Obcasach”. - Dzięki takiemu nawiązaniu do kampanii Blend-a-med mogliśmy uwypuklić podstawową zaletę wybielającej zęby nowej pasty marki Signal – mówi Wojciech Tomczak, rzecznik Unilever Polska SA. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o natychmiastowym efekcie wybielenia zębów, dzięki opatentowanej formule Blue foam. Tomczak nie zdradza, jak długo potrwają działania ani w jakich mediach są prowadzone. Zaplanował je Media Direction OMD. Natomiast wizerunkowa kampania Blend-a-med 3D White Luxe, nowości Procter & Gamble, trwa już od grudnia ub.r. Występująca w reklamach piosenkarka Tatiana Okupnik jest ambasadorką marki. Działania w prasie i telewizji realizują Saatchi & Saatchi oraz MediaCom Warszawa. Małgorzata Mejer, rzeczniczka oddziału koncernu Procter & Gamble w Polsce, pytana, czy firma zamierza odpowiedzieć na ruch Unilever, odpowiada, że jej firma swój przekaz kieruje do konsumentów, a nie konkurentów. Nie zdradziła też daty zakończenia działań reklamowych dla Blend-a-med 3D White Luxe. W styczniu kampanię Colgate Advanced Whitening pod hasłem ”Biel jest modna. Piękne i bielsze zęby już w 14 dni” prowadziła także firma Colgate-Palmolive Poland. Te działania przygotowały Young & Rubicam i Mediaedge:cia.(MŁ, 03.02.2009)










