TVP podnosi ceny na marzec o niespełna 10 proc.
02.02.2009, 08:52
Średnia podwyżka cen czasu reklamowego w marcowym cenniku Telewizji Polskiej wynosi niecałe 10 proc. w stosunku do marca ub.r.
Natomiast skok sezonowy wobec cen z lutego br. to ok. 50 proc. Najdroższą pozycją w cenniku TVP jest tradycyjnie serial Dwójki ”M jak miłość”, przed którym 30-sekundowa reklama kosztuje 93 tys. zł we wtorki – to o 24 proc. więcej niż w marcu ub.r. – i 90 tys. zł w poniedziałki – podwyżka o 14 proc. (ceny nie uwzględniają rabatów). W Jedynce najwięcej trzeba zapłacić za miejsce w blokach reklamowych przed niedzielnymi wydaniami sportu i pogody po wieczornych ”Wiadomościach”. Spoty kosztują tam 75 tys. zł – w przypadku sportu to wzrost o 27 proc., a pogody – o 7 proc. w stosunku do marca ub.r. Jeśli chodzi o programy emitowane poza prime time, to np. cena reklam przed ”Wiadomościami” o 12 pozostała na poziomie z ub.r. – 5,5 tys. zł, a spoty po niedzielnej ”Familiadzie” podrożały o 8 proc. – do 23 tys. zł. Sprzedaż czasu na marzec biuro reklamy TVP zacznie jutro. Pierwszeństwo mają korzystający z oferty tunelowej. Od piątku będzie prowadzona sprzedaż cennikowa dla pozostałych klientów, a 10 lutego zacznie się sprzedaż pakietów.(RUT, 02.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










