Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Obrony Narodowej planuje kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej

Ministerstwo Obrony Narodowej rozpisało przetarg nieograniczony na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej o szacunkowej wartości ok. 1 mln zł.

Do zadań zwycięskiej firmy będzie należało wynajęcie 700 tablic reklamowych, wykonanie plakatów, a także przeprowadzenie kontroli i analizy badań skuteczności akcji. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustalono na 2 marca. Przypomnijmy, że Ministerstwo Obrony Narodowej szuka także agencji do przygotowania kreacji ogólnopolskiej kampanii promocyjnej. Wyłoniona w konkursie ofert firma ma odpowiadać za kreację reklam telewizyjnych, radiowych, internetowych oraz 20-minutowych filmów - rekrutacyjnego, promocyjnego o udziale polskich żołnierzy w misjach poza granicami kraju i o uzbrojeniu oraz wyposażeniu Wojska Polskiego.

(DOK, 02.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.