Ministerstwo Obrony Narodowej planuje kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej
02.02.2009, 08:38
Ministerstwo Obrony Narodowej rozpisało przetarg nieograniczony na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej o szacunkowej wartości ok. 1 mln zł.
Do zadań zwycięskiej firmy będzie należało wynajęcie 700 tablic reklamowych, wykonanie plakatów, a także przeprowadzenie kontroli i analizy badań skuteczności akcji. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustalono na 2 marca. Przypomnijmy, że Ministerstwo Obrony Narodowej szuka także agencji do przygotowania kreacji ogólnopolskiej kampanii promocyjnej. Wyłoniona w konkursie ofert firma ma odpowiadać za kreację reklam telewizyjnych, radiowych, internetowych oraz 20-minutowych filmów - rekrutacyjnego, promocyjnego o udziale polskich żołnierzy w misjach poza granicami kraju i o uzbrojeniu oraz wyposażeniu Wojska Polskiego.(DOK, 02.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










